ZAUFANIA. Pamiętasz, że najlepszym sposobem promocji są rekomendacje, prawda? A
więc:
Dodaj napis |
− wybierasz partnera, który cieszy się dużym zaufaniem swoich klientów
− ten partner informuje swoich klientów o Tobie
− dajesz tym ludziom propozycję, która nie jest normalnie dostępna na rynku (to
może być indywidualnie dobrana cena albo dodatkowe „gadżety”, których
normalnie ludziom nie dajesz)
Bardzo ważne jest jeszcze to, czy obie strony takiego układu są szerzej znane. Jeśli
bowiem jedna z nich nie jest znana szerszej grupie ludzi, to zwyczajnie musi dać od
siebie więcej. Mam tutaj na myśli to, że jeśli dopiero zaczynasz, musisz zdecydować, co
do normalnej oferty możesz dodać od siebie.
Ogromny plus tej metody promocji jest taki, że swojemu partnerowi zapłacisz na
podstawie osiągniętych wyników. Nie musisz więc wydawać pieniędzy na reklamę ani
płacić zanim cokolwiek się wydarzy.
Kiedy bowiem reklamujesz się gdzieś, to firmie, która świadczy Ci usługę reklamy, NIE
ZALEŻY na Twoich efektach. Dostaje bowiem pieniądze z góry a więc tak naprawdę
pewne jest to, że ta firma ma pewną korzyść. Ty jeszcze nie, bo nie wiesz jaki będzie
efekt.
Jeśli teraz myślisz nad tym, jak pozyskać dobrego partnera, który ma jednocześnie
dobrą listę klientów? Wydaje się nie być to łatwe, prawda?
Pozwól, że coś zasugeruję. Musisz takiej osobie (firmie) uświadomić, że:
1. Nic nie ryzykuje. Tutaj jednak musisz pamiętać o jednej rzeczy. Twój produkt
musi być dobry. To jest konieczność. W takiej sytuacji, Twój partner również
może skorzystać, bo klienci będą mu wdzięczni, że znalazł dla nich coś, co jest
dobre i w wyjątkowej ofercie, która nie jest dostępna w normalnej sprzedaży.
2. Zarobi pieniądze. Jeśli akcja powiedzie się (w co on również będzie
zaangażowany), to oprócz poprawy wizerunku w oczach klientów, zarobi również
pieniądze.
Zauważ, że dzisiaj nie musisz być „guru”, „celebrytą” czy ogólnie, osobą znaną,
żeby dotrzeć do dużej lub bardzo dużej grupy klientów.
Teraz Twoim zadaniem jest wybrać odpowiedniego partnera i przekonać do współpracy
jedną osobę (lub kilka, jeśli mówimy o dużej firmie). Korzyść dla Ciebie jest ogromna:
W Ten Sposób Nie Musisz Wydawać Pieniędzy Na Reklamę I Budować Od Początku
Relacji Z Ludźmi, Którzy W Ogóle Ciebie Nie Znają, Bo Masz Okazję W Bardzo
Krótkim Czasie Dotrzeć Do Ludzi, Którzy Już Będą Mieć Do Ciebie Zaufanie I Będą To
Ludzie, Którzy Już Będą Gotowi Do Zakupu Twoich Produktów.Oczywiście możesz również „normalnie” rozwijać listę adresową. Ta metoda tego nie
wyklucza. Generalnie, im więcej źródeł ludzi na Twoją listę, tym lepiej dla Ciebie.
Metoda, którą Ci przedstawiłem, nazywa się Joint Venture i jest stale stosowana przez
wielkie korporacje oraz najlepszych marketerów internetowych. Tym drugim pozwala w
krótkim czasie bardzo szybko zbudować dużą listę adresową i osiągnąć szybko dużą
sprzedaż.
Ty też możesz osiągnąć takie efekty. Nie ma teraz znaczenia, czy dzisiaj zaczynasz
rozwijać swój biznes w internecie, czy już masz doświadczenie bo każdy może
wykorzystać tę technikę.
Pozostaje nam jeszcze kwestia tego, jak przedstawić swoją ofertę i jak przeprowadzić
szybko, dochodową kampanię sprzedażową. W tym również będę chciał Ci pomóc.
Wiedza, którą Ci zaproponuję, pozwoli Ci dowiedzieć się co zrobić, kiedy już uda Ci się
wykorzystać metodę, którą podzieliłem się z Tobą w tym raporcie...
Mam nadzieję, że ta metoda jest dla Ciebie jasna i że w czasie, kiedy to czytałeś,
pojawił się w głowie choćby jeden pomysł na wykorzystanie tej techniki.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz